Friday, February 17, 2012

2012 new Poster Movie


Battleship Movie Poster

Ghost Rider: Spirit of Vengeance Movie Poster



Ice Age: Continental Drift Movie Poster
Prometheus Movie Poster

Snow White and the Huntsman Movie Poster



Alba

Click to view full size image




Click to view full size image
http://www.topnews.in/files/jessica-alba_2.jpg

5 دشمن بزرگ ویندوز 8

به نظر می رسد ویندوز 8 با معرفی رابط جدید گرافیکی مترو بیش از پیش به موفقیت نزدیک شود، اما باید در نظر داشت که این سیستم عامل تجاری  پا جای پای ویندوز ویستایی می گذارد که با آنWindows 8 biggest rivals are already hitting it. همه تغییرات نتوانست به عنوان یک سیستم عامل رده میانی نیز خود را به کاربران معرفی نماید.
در این مقاله 5 دشمن بزرگ برای عدم موفقیت این سیستم عامل معرفی شده است:

5- سیستم عامل های رومیزی لینوکس و مک
به نظر می رسد در سال 2012 سیستم عامل مک به همراه لینوکس 10% از سهم دسکتاپ های رومیزی را به خود اختصاص می دهند.به عقیده من سیستم عامل لینوکس برای کاربران قدرت بیشتر را فراهم می اورد در کنار اینکه سیستم عامل مک به عموم مردم اسانی استفاده را خواهد داد.

4- سیستم عامل کروم و شبکه ابری
سیستم عامل گوگل که از این پس به عنوان کروم بوک به فروش می رشد در مقایسه با سیستم عامل گران ویندوز 8 از لحاظ ارزان بودن سهم ماکروسافت را در سیستم عامل ها کاهش خواهد داد.به ویژه اگر بدانیم که این سیستم عامل خیلی ارزان تر از ویندوز 8 می باشد.

3-  IPad و تبلت های اندرویدی
ویندوز 8 در گوشی های هوشمند و تبلت ها به موفقیتی دست پیدا نخواهد کرد وقتی مردم دیوانه وار در حال خرید آی پد هستند . با ورود تبلت های اندرویدی دیگر از ماکروسافت در لیست برترین سیستم عامل های تبلتی خبری نیست. با این تفاسیر ورود سیستم عامل 8 ماکروسافت به دنیای تبلت ها و گوشی های هوشمند نمی تواند سهم بازار ماکروسافت را افزایش دهد.

2- ویندوز XP
در قسمت کامپیوتر های رومیزی سیستم عامل قدیمی ایکس پی  در سال های گذشته ثایت کرد که توانست از گسترش ویندوز 7 به مقدار زیادی جلوگیری نماید. بسیاری از کاربران و شرکت ها به این جمله فکر می کنند که اگر چیزی نشکسته است پس چرا باید آنرا تعمیر کرد! آنها حق دارند البته هزاران و میلیونها نفر از کاربران ویندوز، سیستم عامل XP را به عنوان سیستم عامل کاری خود برگزیده اند.

1- ویندوز 7
اما  دشمن شماره یک سیستم عامل 8 چیزی نیست جز نسخه کنونی سیتم عامل ماکروسافت، ویندوز 7 .مشتریان در حال رو اوردن به سیستم عامل 7 هستند پیش بینی می شود که تا سال 2015 این مهاجرت از سیستم عامل های قدیمی ویندوز به ویندوز 7 تکمیل گردد.
با توجه به رابط جدید مترو سازمان ها باید وقت و هزینه بیشتری نسبت به اموزش کارکنان خود در رابطه با استفاده از این سیستم عامل بپردازند. برای بسیاری از شرکت ها این هزینه اصلا مقرون به صرفه نمی باشد.

اگر ویندوز 8 برای کاربران یک محیط فوق العاده و جذاب در کنار کارایی های بیشمار پدید آرد، می تواند بر همه این رقیبان غلبه نماید. به نظر من سوال واقعی این است آیا ویندوز 8 موفق خواهد شد ؟ ایا در سال 2016 دنیای IT به یک اتاقی کناری برای ویندوز 9 بدل  می شود .

ایده این مقاله از این سایت