Friday, December 21, 2012

How to fix Hitman Absloution stopped Working Erorr?

http://kijk-online.com/wp-content/uploads/2012/06/Hitman-Absolution.jpgthis text wrote by Persian Language. you can read it in the other language when you translate it with translate bar at the top of Page, English,Arabic and ... . or you can visit this page and select your optional language.

 
 you can say me to translate this text at نظرات this Post. only click on the Opinion.

بعد از نصب برنامه هیتمن بسیاری از کاربران با مشکل عدم اجرا شدن مواجه می شوند. این ارور گاهی در هنگام کلیک بر روی برنامه و گاهی هنگام انتخاب قسمت شروع بازی در بازی رخ می دهد. برای رفع این مشکل در دو مرحله توانستیم راه حلی ساده بیابیم.

1- اگر در هنگام شروع بازی با کلیک بر روی ایکون بازی به ارور Stop working بر خوردید نیازمند به تغییر نسخه کرک خود هستید. فایل کرکهای ارائه شده از سوی تیم Skidrow در نسخه های اولیه دارای مشکل می باشد. برای دریافت فایل جدید به حجم 6.5 مگابایت به اینجا مراجعه نمایید و بازی هیتمن را جستجو کنید. نسخه 1.434 کرک Skidrow را یافته و دانلود نمایید. قابل توجه دوستانی که نسخه قبلی این کرک را در اختیار دارند و دچار مشکل شده اند. این نسخه جدید شامل 6 فایل است که فایل Launcher اجرایی به ان اضافه شده است.

2- بعد از دانلود در محل نصب در حالی که فایروال سیستم خاموش می باشد کپی نمایید. در بعضی مواقع نیاز است مسیر بازی را به عنوان مسیری که توسط ویورس کش شما اسکن نگردد به آن معرفی نمایید.

3- Launcher.exe را اجرا نمایید. بعد حدود 30 ثانیه برنامه هیمتن باز می گردد .بعد از ورود بیشتر کاربران قسمت Its Professional را انتخاب می نمایند. که در مرحله شروع بازی دوباره به ارور مربوطه برخود کرده و از بازی خارج می شوند.

4-برای جلوگیری ابتدا اینترنت خود را قطع نموده. بر روی رجیستر کادر شروع کلیک نموده و سپس Play را بزنید. در داخل بازی گزینه Contract را به جای Professional انتخاب نموده و اموزشهای هیتمن را بازی کنید. گاهی لازم است در منو ها جستجو نموده و یک بازی جدید را در آنجا انتخاب نماید. بعد از صبر 1 دقیقه ای و ورد به بازی که عمدتا دو مرحله است.(منزل دیانا و محله چینی ها) می توانید با انتخاب گزینه Its your professional بازی هیتمن را از ابتدا بازی نمایید.
http://media.officialplaystationmagazine.co.uk/files/2012/11/Hitman-Absolution.jpeg
 
ذکر چند نکته الزامی است.
بنده برای بازی دوباره نسخه استیم را دانلود و نصب کردم و در زمانی که استیم در حال اپدیت بود 50% توانستم بازی را انجام دهم. اگرچه در نسخه قبلی برای خود یک اکونت داشتم. گرچه در بازی های سه ماه پیش تنها نیاز به نصب و اپدیت استیم بود اینبار به اجبار نیاز به ساخت اکونت نیز برای من وجود داشت.
در مورد اپدیت ویندوز هم بگوییم سیستم اینجانب آپدیت نبوده و تنها نسخه .net 4 استفاده می کردم.
در مورد کارت گرافیک نیاز به اپدیت نداشته و از اپدیت سال 2011 بهره بردم.
نسخه دایرکس 11 بود که با 10 نیز امکان بازی وجود داشت.

No comments: