Tuesday, March 18, 2014

وقتی کلمات قدرت بیان را از دست می دهند، هنر بهترین انتخاب است



در سن 18 سالگی بن زانک در نیویورک یک دوربین پنتاکس را در اتاق کوچک زیر شیروانی خانه مادربزرگ خود پیدا می کند و از همان زمان تبدیل به یک عکاس می گردد. بعد از گذشت 4 سال و ادامه فعالیت هنری خویش اقدام به برپایی نمایشگاهی با نام "ما در گرد و غبار" در میدان تایمز در تاریخ 27 مارچ 2014 می نماید.
تصاویر سورئال بن از خود سبب تحریک ببیندگان و بیان احساساتی می شود که با کلمات نمی توان انها را ابراز نمود.  شما می توانید با رفتن به سایتهایی همچون تامبلر، فلایکر و صفحه فیسبوک وی به دنیال آلبوم "زمانی که کلمات ناقصند" بگردید.
اگر جویای آن هستد که بیشتر در مورد عکاسی بن اطلاعات داشته باشید و از او الهام بگیرید، می توانید مصاحبه وی با فلرن و یک چت کوتاه با توینتی بلیس را پیدا کنید. اگر مایل به چاپ عکس ها در سایز مناسب هستید می توانید به وب سایت شخصی بن سری بزنید.




1.

surreal self-portraits by ben zank (5)


2.

surreal self-portraits by ben zank (4)


3.

surreal self-portraits by ben zank (8)



4.

surreal self-portraits by ben zank (10)


5.

surreal self-portraits by ben zank (1)


6.

surreal self-portraits by ben zank (6)


via Ben Zank on Facebook:
“I spent 3 hours karate chopping ice shards with my hand, painting them black, and then carefully placing them into this ditch (which I had dug out the day before). I had to go home to warm up before taking the image because I couldn’t feel any of my toes, but when I had returned, the sun had almost set and the field had become a very subtle bluish color… which was awesome. Very much inspired by Andy Goldsworthy and his mind numbing patience and determination to create absolutely breathtaking natural sculptures.”

7.

surreal self-portraits by ben zank (11)


8.

surreal self-portraits by ben zank (9)


9.

surreal self-portraits by ben zank (12)


10.

surreal self-portraits by ben zank (7)


11.

surreal self-portraits by ben zank (2)


12.

surreal self-portraits by ben zank (3)

 



No comments: