Wednesday, April 10, 2013

تعیین سطح آنلاین و رایگان زبان انگلیسی

اهمیت زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست. یادگیری زبان در کنار دیگر مهارتها می تواند آینده بهتری را برای علاقمندان آن رقم بزند. با توجه به گسترش و ضریب نفوذ اینترنت در ایران دسترسی سریع به خیل عظیمی از اطلاعات نیز در چندسال اخیر به سرعت امکان پذیر است اما در کنار دسترسی به شبکه و طرح و جستجوی مسائل و مشکلات داشتن حداقل سواد کافی به زبان انگلیسی برای کاربران ضروریست.
حال اگر تحصیلات آکادمیک داشته باشید سطح لازم زبان انگلیسی جهت انجام امور برای شما بالاتر خواهد بود. بسیاری از کاربران به صورت تجربی و گشت و گذار در اینترنت حداقل با زبان انگلیسی اشنایی دارند اما افرادی که سابقا به مطالعه زبان می پرداختند و اکنون آنرا کنار گذاشته اند و همچنین افرادی که به تازگی قصد مطالعه بیشتر زبان را دارند نیازمند به مشخص کردن حداقل اطلاعات زبان انگلیسی و یا به عبارتی یک آزمون تعین سطح دارند.
 در اینجا مجوعه از چند سایت جهت آزمون رایگان و سریع برای تعیین سطح زبان انگلیسی معرفی شده است که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.
قبل از استفاده از سایت های باید به این نکته توجه داشته باشید که تک آزمون به هیچ وجه سطح عمومی زبان شما را مشخص نمی کند بنابراین از چند لینک برای آزمون استفاده نمایید و و نتایج را به صورت میانگین در نظر بگیرید. گفتنی است در تعدادی از لینک های ارائه شده بعد از پایان آزمون و مشخص کردن وضعیت کاربر اطلاعاتی از قبیل آمادگی برای سایر آزمون های بین اللملی و سطح حال و مورد نیاز برای این آزمونها در اختیار کاربر قرار می گیرد.








No comments: